Lemoniadowy Lemoniadowy
221
BLOG

Walentynki postne

Lemoniadowy Lemoniadowy Kultura Obserwuj notkę 25

   W tym roku Wielki Post rozpoczął się dość wcześnie, tak że święto zakochanych wypadło tuż po Środzie Popielcowej. Tak więc, mimo iż do serca droga wiedzie przez żołądek, to Walentynki mamy postne...

***

Nie jem śniadania, bo myślę o Tobie
Nie jem obiadu, bo myślę o Tobie
Nie jem kolacji, bo myślę o Tobie
Nie śpię w nocy bo jestem głodny.

***



 

***

Gdy się tak przedstawiają sprawy,
 Niechaj mi jaki bóg łaskawy
Da tutaj tę niewiastę.

***

Nie wiem, kto kocha szkielet Marmozety,
wciąż kości, kości; ubierzcie w gorsety
jej nagość; dajcie mi nagość kobiety.

Tak nagą przecie, by satyna biała
skóry zewnętrznej tak się odcinała
w szkarłatach miękkich jak wnętrze jej ciała.

Przecie cenimy gospodarność człeka,
co chudość oną w słoninę obleka,
tedy bokami jej mięso wycieka.

Krzywda jest łowcy, któren brać gotowy
zapłatę tłustą, kiedy całe łowy
dadzą koziołka ledwie dla gajowych.

Proszę cię przeto, boski Kupidynie,
niech strzała twoja co chudsze ominie
i klępę zwali mi gęstwinie tłustą.

*** 

 

***

Kimkolwiek by przecie była - jeśli możliwa,
Niechaj nade mną władzy swej zażywa.

***

Lemoniadowy
O mnie Lemoniadowy

Lista notek » Kreativ Blogger Award » Piwnica pod jankesami » moje lubczasopisma » Lemoniada »   Koty »   Polityczne lody »   Sandomierz »   Star Trek »   Tagi salonowe »   Numerologia »   Koniec świata »   XXX »  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura