Lemoniadowy Lemoniadowy
15008
BLOG

Czarny kot w piątek 13-go

Lemoniadowy Lemoniadowy Kultura Obserwuj notkę 250

Wczorajszy dzień zakończył się w pewnej telewizji informacyjnej czymś na kształt ostrzeżenia -  "jutro piątek 13-go"...

Niby nic, nie spodziewałem się ujrzeć np. Jasona, ale gdy rano wyjrzałem przez okno doszedłem do wniosku, że coś w tym jednak było...

Czarny kot mi przebiegł drogę

Oj rozbiegły się nam kotki na całą okolicę.  A może trzeba je złapać, np. w poniższej gierce... :)


PS. Instrukcje do gierki: należy ustawiać ciemne kropki na polach tak, by zablokować drogę czarnemu kotu. Kot idzie najkrótszą drogą poza zielone pola. :)

PS. Zapraszam również do zapoznania się z Dniem Czarnego Kota. :)

Licznik PageViews: 36130

Lemoniadowy
O mnie Lemoniadowy

Lista notek » Kreativ Blogger Award » Piwnica pod jankesami » moje lubczasopisma » Lemoniada »   Koty »   Polityczne lody »   Sandomierz »   Star Trek »   Tagi salonowe »   Numerologia »   Koniec świata »   XXX »  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura