Lemoniadowy Lemoniadowy
1629
BLOG

Całkowite zaćmienie

Lemoniadowy Lemoniadowy Kultura Obserwuj notkę 6

   Kiedyś uważałem, że jestem oświecony świętym światłem, skierowanym na mnie z innego świata. Twierdziłem, że widzę to, czego inni nie widzą.  Filip powiedział mi kiedyś, że pewna aria Heandla doskonale opisuje stan mego umysłu, choć w owym czasie myślałem, iż jest wręcz przeciwnie:

"Całkowite zaćmienie! Ni słońca, ni księżyca,
Czarna ciemność w blasku południa!
O, światło wspaniałe! Ani jeden twój promień
Nie cieszy moich oczu upragnionym dniem!
Czemuż tak wydziedziczył mnie dekret twój?
Słońce, księżyc i gwiazdy odebrał mi!"

Nie! Człowiek nie ma prawa być aż tak bardzo nieszczęśliwym...
 

WHISKY

Oto myśl, która rani mój umysł
I rodzi w piersi wielki ból,
Myśl, która mnie wpędza w szaleństwo... 
 

O, nie, nie Whiskey to lecz Cola Loca.
Choć pozostało już może tylko "loco",
...El Canto del Loco:

Znów tu jestem i wracam
  Aby dać Ci to co sprawia, że czuję się dobrze
  I pomyśleć, że to co piszę może być tak ważne
Że dotknąłem czyjegoś serca.

 ...

 

Lemoniadowy
O mnie Lemoniadowy

Lista notek » Kreativ Blogger Award » Piwnica pod jankesami » moje lubczasopisma » Lemoniada »   Koty »   Polityczne lody »   Sandomierz »   Star Trek »   Tagi salonowe »   Numerologia »   Koniec świata »   XXX »  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura